пʼятниця, 3 жовтня 2014 р.

Наші поети!


                   Поетична сім'я  3 – Б класу
                                               Сидорчук Катерина      
                *****
Я ходжу до школи,
Вивчаю різні мови.
Але краща мова –
Це мамине слово.
Материнське слово –
Українська мова.
Мова рідна й чарівна,
Наймиліша всім вона!
                                    
                                          Дубінін Артур
                        Рік
У вересні я пішов до школи.
В жовтні листя хоче падати додолу.
В листопаді опалого листя багато.

Грудень несе нам свято!
В січні подарунки є.
Лютий їх не дає.

В березні раді жінки.
В квітні розквітають квітки.
В травні закінчувати школу пора.

Червень – канікули , ура!
В липні на морі ти.
В серпні до школи готуйся іти!
                                Олександрович Таїса Володимирівна
                   *****
Прийди до мене на обід,
Насиплю я тобі борщу з шкварками!
Домашнього… Рецепт діставсь від мами…
Чи від бабусі… не пам’ятаю я…
Тоді була ще зовсім юна!
Навчала всього мене сім'я,
Моя рідня, моя Країна.
Прийди до мене на обід!
Там борщ так смачно пахне.
Покраяний шматками хліб
Лежить біля тарілки, як сонце ясне…
Моя країна в ароматах цих
Сплелась вінком чудовим!

Прийди до мене на обід,
Про все ось це з тобою поговорим…

                                            Гушевата Надія Федірівна
                        *****
Я люблю своє місто дуже:
Тут і річка, і вулиці й школа,
І учителька, й учні і друзі.
Я люблю своє місто тому, що
Тут живе моя вся родина!

Я люблю своє місто друже,
Бо тут дім мій, моя БАТЬКІВЩИНА,
Яка зветься велично й співуче –
Незалежна МОЯ УКРАЇНА !

                                            Нетяга Тетяна Василівна
                   Ми українці
Полем мама з донею ідуть,
Квіти польові для вінка несуть.
Поле навкруги травами буяє,
Сонце в небесах яскраво сіяє.

З сонечком разом заплетем вінок,
Додамо до нього життя колосок.
Будем милуватися красою такою,
Україно, ненько, ми завжди з тобою!

І бабусі нашої пісню ми згадаєм,
З донею разом її заспіваєм.
Ми є українці, хочем жити в мирі,
І щоб всі були дружні та щасливі!

Немає коментарів:

Дописати коментар